2008. december 22., hétfő

Gnotis seutum

Ma,kora délután pontosan 13:24 perckor,megváltoztam.
Láttam valamit, ami rádöbbentett arra,hogy hiába minden.
Azt hiszem,most sikerült belátnom magamnak,hogy boldogabb leszek,ha nem akarok boldog lenni.
Inkább bohóc leszek,nevetek és élvezek mindent amíg legörül a függöny.
Lehetek akármilyen bohóc...többé soha,soha többé nem fogom kimutatni az érzéseim.
Minek is azt?Inkább megmaradok a senkinek.
S ha senkié vagyok,nem kell félnem attól,hogy a senki kinevetne,hogy ha háttal állnék neki kés akarna döfni a tarkómba,nem kell félnem attól sem,
hogy valaha mást talál magának.Attól sem kell tartanom,hogy a senkinek csak egy tartkozék leszek.Ha együtt vagyunk is csak én maradok.
A senki nem fog szemrehányást tenni komolytalanságom miatt, s nem fog elítélni azért mert nem szeretem.
A senkit nyogodtan, akármikor eldobhatom és felvehetem,sosem törik el és mindig visszavágyik.
Kifodrultam önmagamból.
Mostmár nem érdekel senki.
Nem akarok felhőtlenül boldogan szárnyalni,hiszen boldogságunk tetőfokában ,minden értékét veszti.
Talán majd egyszer,amikor ő is visszajön.

Igen,13:24 perckor felismertem azt az érzést és nem akartam,hogy az enyém legyen

4 megjegyzés:

Peter Abram írta...

Errol ez jut eszembe: "A boldogsagot csak ugy tudjuk elerni, ha abbahagyjuk sajat oromunk hajszolasat, es masoknak oromot hozunk". Valahogy igy volt az idezet:) kisse kulonbozik a velemnyunk ezzel kapcsolatban, de igy bizonyara kevesebbet "agonizalsz" ..ugyebar..

Csabi írta...

Hanyas lábad van? Kényelmetlenül szorít az azonos cipő.

információként: Icske írta...

Ezt a kis írományt..egy kedves barátom elveszítése cibálta ki belőlem.
Azóta sem jött vissza, s talán nem is fog...

Csabi írta...

Vannak, akiknek menniük kell. Ha valaki nem látja benned azt a csodát, ami vagy, az nem érdemli ragyogásodat. S ez jó, meglásd, idővel helyet csinál szívedben másnak. A feltétlen szeretet nem engedi meg az önzést és felülemelkedik a hibákon.